divendres, 11 de setembre de 2009

Eliminar pista audio dual con Avidemux

Si tens un fitxer avi dual anglès-castellà i ho vols veure, en castellà, en un aparell multimèdia sense un software on puguis escollir l'idioma, segurament sols ho podràs escoltar en anglès.

El reproductor multimèdia reproduirà la pista principal. La solució és eliminar la pista en anglès.
Per fer-ho, una bona solució és fer servir el programa Avidemux (sotware lliure)

Us deixo les explicacions de El blog de Fisicón. Tot i que està bàsicament orientat a Linux, les explicacions del Avidemux serveixen plenament per Windows (com a mínim per XP)

Eliminar pista de audio con Avidemux
"(...)muchas de las películas que tengo son dual con sonido AC3. Yo sí que quiero que sean AC3 pero francamente, dudo que jamás vea ninguna con el audio en inglés. Y estamos hablando de pistas de audio que pesan 300-400 mb.

Si andamos pillados de espacio, una buena idea es eliminar el audio dual y dejar solamente la pista que está en castellano. Y esto lo podemos conseguir con Avidemux.

Para ello abrimos la película dual y él mismo nos detectará que hay varios idiomas indicando que señalemos cual es la pista principal en Audio/Pista principal. La seleccionamos (le damos al play un rato para asegurarnos de que es la que queremos). Y poco más, dejamos marcadas las opciones de copiar el video y copiar el audio, y abajo donde elegimos el tipo de contenedor, dejamos el que viene por defecto .AVI (la opción .AVI dual aparece en el desplegable). Guardamos y de esta sencilla forma tendremos la película con sólamente un idioma y el ahorro consiguiente de megas."

Ho teniu a:
http://fisicones.blogspot.com/2009/01/eliminar-pista-de-audio-con-avidemux.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada