diumenge, 8 de novembre del 2009

Música i poesia de primària

Existeix el cantó fosc.

Intentaré anar recopilant les boniques i edificants rimes i cançons -un xic heterodoxes- que es canten en els patis i gimnasos catalans, totes, per cert, en castellà.

Queden reflectides en color coincident amb el fons. Qui les vulgui llegir, sols té -sota la seva responsabilitat- que pasar per sobre el cursor.

(poesia sense música)
En un lugar de la Mancha
donde el semen no mancha
vivía Juan de Troya
con sus tres metros de poya
Tenía cien esposas
todas ellas eran putas
se folló noventa y nueve
y una la dejó para el jueves

####################

(música típica de marxa militar americana)
En el cielo manda Dios
En el cielo manda Dios
en el mar los marineros
en el mar los marineros
y en los campos españoles
y en los campos españoles
manda el Barça con dos cojones
manda el Barça con dos cojones

####################

(música típica de marxa militar americana)
De la mili me han echa[d]o
De la mili me han echa[d]o
y un paquete les he deja[d]o
y un paquete les he deja[d]o
a la hija del coronel
a la hija del coronel
en medio del pasillo yo me la tiré
en medio del pasillo yo me la tiré
####################
(música del himno del Barça)
Tot el camp
ple de fang
on pasturen les vaques
és el camp del Madrid
fastigòs i pudrit
Madrid, pudrit, que es caga sota el llit, a les dotze de la nit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada