diumenge, 28 de setembre del 2014

Cursa de la Mercè 2014

Cursa de la Mercè 2014

4158 dones
9852 homes
14010 participants

Segons TomTom

  • Desnivell: 32 metres
  • Distància: 10 km 270 metres
  • Temps: 46' 18"
  • Pulsacions: Dues puntes de 210 en la baixada del Paral·lel i just abans d'agafar Calabria. Probablement provocades per algun ensurt en el tap que no s'ha desfet fins la Gran Via. Tota la resta pujant suaument des de 164 fins 182 excepte l'esprint final (com no!) de 209.
Sensacions
Embús fins Gran Via. 
Batalla perduda amb la gent que sense cap marca o marques molt baixes surten dels primers calaixos.
Retalladors: Ells mateixos...
Cursa: Personalment molt dura. Feia temps que no feia asfalt. Els kilòmetres han anat passant sense problemes però la sensació de duressa ha estat constant. He procurat treballar la respiració però cap el Km 8,5 els narius s'han tancat i ha calgut respirar per la boca.
Viladomat: S'ha fet etern. Ho he calculat malament.
En el Paral·lel s'ha notat bastant l'entrenament per muntanya. Sprint final en Maria Cristina sense problemes. 
Percepció en l'arribada: Tot i que m'he trobat bastant bé -el patiment el considero consustàncial a una cursa- la sensació d'arrosegament m'ha deixat una mica preocupat. Em sobta veure com entren els corredors 10, 20 minuts més tard; des de fora sembla que van forts i sense patiment...
Kilometratge: El TomTom es bastant precís i m'ha sobtat la discrepància amb tots els Km marcats.
Fites: La meva companya de curses ha baixat ja -definitivament- de l'hora. Els 49' en l'horitzó proper.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada