dilluns, 16 d’agost del 2010

Com evitar que caigui la ventosa del TomTom

La ventosa de sèrie del TomTom tendeix a caure en poc menys de mitja hora. Hi ha diferents solucions com ara aparell específics que l'enganxen a la reixa de ventilació, procediments de bricolatge amb la mateixa funció fent servir els ancoratges del Ambipur, etc.

Hi ha, però, una solució senzilla i barata. En ho expliquen en


"¿como haceis para que no se os caiga la ventosa del navegador? Me pasa mucho y es un autentico peñazo, ademas del peligro de volver a pegarlo cuando vas conduciendo"

La resposta de Gus és força aclaridora:

Hola; humedece la ventosa antes de pegarla, suele funcionar (que le eches un gapo, vaya )

Efectivament, en el darrer viatge he provat aquest sistema i puc confirmar que aguantava perfectament 400 quilòmetres sense caure.

En el meu cas, tenia un problema afegit: el TomTom no s'em carregava en el cotxe. Per tant, el carregava el dia anterior amb l'ordinador i, un cop carregat aguantava però tenia la virtut d'apagar-se just quan més el necessitava. Pensava que el problema era que el meu cotxe tenia algun problema elèctric però en realitat el que fallava era el cable de connexió a l'encenedor.

En el darrer viatge ho hem anat solucionant fent que el GPS pressionés contra el cable amb un èxit considerable però força incòmode. Finalment el que faré serà comprar una connexió a l'encenedor amb sortida USB. Com que a la fi, la entrada del GPS és un miniUSB standard, li acoblaré el cable del MP4 i tan feliços.

La única llàstima es que fa poc vaig estar dubtant entre un bifurcador de sortida d'encenedor simple i un amb dues entrades USB i em vaig decantar pel simple. Què hi farem...

Tags en castellà:
¿Cómo evitar que caiga la ventosa del TomTom?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada