dissabte, 24 de desembre del 2016

Sincronicitat

De moment no em crec la teoria de la sincronicitat de Jung.

Avui, tenia ganes de veure algun capítol de The Waling Dead. He vist fins el capítol 8 i veig que, de moment, a hores d’ara, no hi ha cap més disponible, Ho consultaré més endavant i em posaré a llegir el llibre Diosas de Joseph Campbell.

Al final de la introducció em trobo amb la paraula Coda.

Tinc la idea de que té a veure amb el final d’alguna cosa, més o menys com conclusió. Ho busco en la Wikipedia. Podia buscar-ho en el DRAE però, casualment ho faig en la Wikipèdia en castellà.

Trobo coda com a element musical. Casualment el seu símbol es el mateix que el de la Terra que fa uns minuts acabo de trobar en l’obra de Campbell. Casualitat.

Busco la desambiguació de Coda. La última accepció és:
Coda: Nom del capítol 8 y final de la primera part de The Walking Dead.

No cal que busqui més. Fins d’aquí a uns mesos no sortirà el proper capítol.

Que es digui coda i em serveixi per saber que, de moment, no hi ha més capítols ha estat una casualitat.


Curiosa, això sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada